Quality: Encore une soirée où j’vais pillave En vrai, j’vous déteste tous (ouais), bande de fils de p’ J’fais des jaloux, des envieux (ouais), si t’aimes pas c’monde, on est deux (yes) En vrai, j’vous déteste tous (tous… Last Update: 2018-02-13 Usage Frequency: 1 Use * for blank tiles (max 2) Advanced Search Advanced Search: Use * for blank spaces Advanced Search: Advanced Word Finder: See Also in French. Reference: Anonymous, Last Update: 2016-02-24 English. Quality: Usage Frequency: 2 Quality: Usage Frequency: 1 API call; Human contributions. Results for je vous deteste translation from French to English. Reference: Anonymous, Last Update: 2015-05-14 Last Update: 2015-11-25 Usage Frequency: 1 Quality: Reference: Anonymous. Usage Frequency: 2 I hate you. French. Reference: Anonymous, Last Update: 2018-02-13 déteste: hated: vous pronoun, phrase: you, ye, you-all: See Also in English. Reference: Anonymous, Last Update: 2016-08-03 Both it is more and more and I understand you more! Reference: Anonymous, Last Update: 2016-02-10 Info. Usage Frequency: 1 Usage Frequency: 1 We use cookies to enhance your experience. Usage Frequency: 1 Quality: Quality: I hate you. Usage Frequency: 26 Quality: Reference: Anonymous, Last Update: 2015-05-14 We're part of Translated, so if you ever need professional translation services, then go checkout our main site, Usage Frequency: 1, Usage Frequency: 2, Usage Frequency: 26, Usage Frequency: 8. Quality: Quality: Usage Frequency: 1 Find more words! Usage Frequency: 8 MyMemory is the world's largest Translation Memory. Usage Frequency: 1 Reference: Anonymous, Last Update: 2014-02-06 Reference: Anonymous, Last Update: 2017-06-13 Quality: English Translation. From professional translators, enterprises, web pages and freely available translation repositories. Reference: Anonymous. Reference: Anonymous, Last Update: 2016-09-08