", But fuck fucking fuck,I'm sick of all those homeless girls crying, In the subway for my money like those sniveling MC's (Oooh), It's legitimate to boycott with your shitty texts, Stop crying like bitches, you fucking penis heads! Salle de prière désemplie, tous occupés à monter des empires Les élites sont des satanistes, de sombres sorciers maîtrisant la magie Ou bien j’oublie tout et j’ouvre mon laptop, j’fais navig’ privée, je cherche “gangbang hardcore” La peur nous pousse comme des infirmes, trop d'journalistes qui désinforment

Putain de putain de verset 1 J'viens en retard comme si j'tais à l'heure, Mais cette vie est belle, je le sais, comme millions euros de recettes, Non, j'vais pas pleurer devant c'film, j'sais qu'c'est pêché d’être sensible, La peur nous pousse comme des infirmes, trop d'journalistes qui désinforment, Ouais, bien sûr que j'ai tout prévu, c'est l'chemin qui compte, pas la fin qui prévaut, Gros, les potos avant les putes, j'vais sauver les hommes avant les veaux, Ouais, populace manipulée, au profit de qui ?

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Places de Concerts ", But fuck fucking fuck,I'm sick of all those homeless girls crying, In the subway for my money like those sniveling MC's (Oooh), It's legitimate to boycott with your shitty texts, Stop crying like bitches, you fucking penis heads! document.write('

');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)};

Là où le shit et le SMIC, c’est le max’, au-d’ssus, l’esclave serait moins stimulé [Couplet unique] I'm not sure I'm cut out to live on the average, Fuck those who need alcohol to bark (Huh), I confess I'm interested in people in my toilets, I confess to not listening to you, I've been faking parties, Send the masses, that we forget everything we screwed up, Let's work out our plans on that blonde we need to break, One day in a church, my face will be in watercolour, Meanwhile I hate you, V-A-L-D, fucking bastards, Okay, my mom's starting to smell the smell of weed in my sheets, My girlfriend's wondering if she's not the one I'm aiming for in my tracks, To pay for a doctor, convinced that I've been fucking homeless girls, And piled up, my classes are watching and choking me, Obsessed, I'm marrying my bed so well, I keep scratching my balls, And making phone calls to nobody, I don't like talking for nothing, have to find another English diskette than "I missed my train", Today it was lethal, a little bit like every day, A comment on all the butts and like a "steh" on all mouths. Ce n'est pas stipulé, Orphelins violés, désarticulés, les loisirs de la haute sont particuliers, Viens voir la vie qu'on peut pas diffuser, t'sais ?