Je vous remercie pour la réponse. SAUMUR. Try this place as you won't be disappointed. 15 af 112 restauranter i Saumur. Fantastisk. Mens vi gik tæt...på equestrians bygninger, vi stødte på Le Carrousel. Soyez précis, ainsi nous pourrons traiter rapidement votre suggestion. Et par, der ejer det er enestående. Produits frais, bien présentés, savoureux. The waitresses, and the Manager, took no action at all. The bill was also a nice surprise too. Servicen er uovertruffen. Parking directly in front or in the big cavalry school car park.
Bemærk! Avant publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s’il correspond à nos critères de publication. Le 171è Carrousel de Saumur 2020 annulé . Som en bonus priserne er rimelige på dette niveau, Min kone og jeg deltog i et andet par, som vi var venner med efter at have læst nogle anmeldelser af restauranten. Vi kom her på anbefaling fra vores hotel og vi blev ikke skuffede. ....le repas fut délicieux Vi blev hjerteligt velkomne af ejeren (kokken) og hans kone og sidder i den lille overdækket gårdhave. Service friendly and efficient, prices very reasonable. Filet de St Pierre au Naturel sur Légumes à l’Orientale. The place is much larger than depicted by the photos on the Web. Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. The chocolate mousse finished off a really good meal and we left the restaurant feeling that we must go back there on our next visit. Istandsættelsen er meget elegant - ser godt ud.
Vores måltider var lækker. Click here to learn more or control your settings. was bright and clean and the service was excellent. The restaurant was...fully booked and this says everything!More, Our large group ate dinner at Le Carrousel on a week night. Poire Rôtie et Gratin Dauphinois LE CARROUSEL - Saumur 49400 - 15, rue Colonel Michon Cuisine française : Quel bel établissement que ce Carrousel ! Nous sommes le 04/04 et l'établissement semble fermé pour travaux. I particularly liked in addtion to the standard well thought dishes the recommendation for more country side dishes such as the "Pork feet" dish I had. Le chef prépare ici une cuisine française dans ce qu'elle a de plus agréable, fraîche et maison le plus possible en suivant les saisons.
Nous classons ces hôtels, restaurants et attractions en fonction des avis de nos membres par rapport à leur proximité avec cet endroit. Al maden var smukt anrettet og lækker. Les quantités...Plus. Découvrez nos menus et nos plats à la carte. Når vi vender tilbage til Saumur, Le Carrousel vil helt sikkert være vores første valg restaurant. De la caille, hourra Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page. The chef/owner Serge came to greet us, the English couple, and made the next 2.5...hours a gastronomic experience unsurpassed with humility and humour. The place is much larger than depicted by the photos on the Web. Les avis sont affichés dans tous les classements chronologiquement.
Vi vil ikke tøve med at vende tilbage!Mere, Lidt af en uenighed om dette sted med min kone at score. Get quick answers from le carrousel staff and past visitors.
more. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. Jeg er nødt til at sige, at dette er et af de bedste måltider jeg har prøvet i Frankrig i lang tid.Mere, Vi gik til den tredje restaurant sammen med et andet par og havde en hyggelig aften. Under dette besøg besluttede vi at se på en restaurant, der var uden for den normale turist pris. We were very uncomfortable for the rest of our meal and clearly others at nearby tables were not impressed. the staff are friendly and welcoming, make sure you book, even in October as it is very popular. His starter was four pieces of smoked fish and his main course was a selection of fish in a lemon butter sauce. Can a vegetarian person get a good meal at this restaurant? Are you sure you want to delete this question? Accueil chaleureux.
Indiquez ci-dessous vos suggestions en précisant bien la nature de la modification : coordonnées, catégorie d'adresse, informations pratiques, avis. Belle table de saumur, un peu à l'écart du centre ville. Vi havde begge menuer, som begge var fremragende og forklarede godt af kokken. Men mine ænder var eminent lavet og vi spiste alt både på tallerkenen.