Les cookies assurent le bon fonctionnement de nos services. Without permission, all uses other than home and private use are forbidden.All musical material is re-recorded and does not use in any form the original music or original vocals or any feature of the original recording. Tonalité identique à l'original : Mim # Variété française # Musique latine # Electro # Années 10 # 2014. Your purchase allows you to download your video in all of these formats as often as you like. This format is tailored for Windows Media Player which is setup by default on most Windows computers. Kendji Girac, Original songwriter : Nazim Khaled, Christian Dessart, Rachid Mir, This title is a cover of Cool as made famous by Kendji Girac, This website respects all music copyrights. There is no difference between your suggestion and the original version. We'll have a look and send an email after we update the lyrics for this song. Afficher plus d'infos 3:19. Share your thoughts about Cool. Commencez à chanter dès maintenant avec notre karaoké en ligne. Le format CDG (également appelé CD+G ou MP3+G) est compatible avec la majorité des machines karaoké. Paroles.net Fond color é \ Fond noir. Log in to leave a reply. Proposer les paroles, Proposer une correction des paroles de "Cool", Société des Editeurs et Auteurs de Musique. Paroles Kendji Girac Cet enregistrement est une reprise de Cool rendu célèbre par Kendji Girac. Original songwriter: Nazim Khaled, Christian Dessart, Rachid Mir. Paroles Cool, eval(ez_write_tag([[468,60],'paroles_net-box-3','ezslot_13',812,'0','0']));Paroles de Christian DESSART, MIR RACHID, NAZIM KHALEDMusique de Christian DESSART, MIR RACHID, NAZIM KHALED© UNIVERSAL MUSIC PUBLISHING - 2014, Paroles.net dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la, Chanson manquante pour "Kendji Girac" ? En utilisant ces derniers, vous acceptez l'utilisation des cookies. Download it, sing it. Kendji Girac. French Pop Music, Latin Music, Electro, In French It includes an MP3 and synchronized lyrics. Paroles de Cool. Thanks {NAME}. Karaoké. Cool. as made famous by Kendji Girac, Original songwriter : Nazim Khaled, Christian Dessart, Rachid Mir, This title is a cover of Cool as made famous by Kendji Girac, This website respects all music copyrights. Tonalité identique à l'original : Mim # Variété française # Musique latine # Electro # Années 10 # 2014. All rights are reserved for the protected works reproduced on this website. View more info 3:19. Karaoké Cool - Kendji Girac. Cool. Lire le karaoké de Cool. Lire en ligne Télécharger KaraFun. Karaoke Song. Karaoké. Video clip and lyrics Cool by Kendji Girac. This format is suitable for KaraFun Player, a free karaoke software. Thanks {NAME}. Corrigez les paroles … En savoir plus. Lire le karaoké de Cool. It allows you to turn on or off the backing vocals, lead vocals, and change the pitch or tempo. Kendji Girac. Without permission, all uses other than home and private use are forbidden.All musical material is re-recorded and does not use in any form the original music or original vocals or any feature of the original recording. Your No.1 source for CDG and Video Karaoke, This title is a cover of Cool as made famous by Kendji Girac. We'll have a look and send an email after we update the lyrics for this song. Paroles de la chanson Cool par Kendji Girac J'ai passé des heures à chanter tard dans la nuit Pour m'amuser un peu ou pour tuer l'ennui Pour le fun, pour draguer les copines Pas pour passer dans les magazines Je n'pensais pas pour pouvoir toucher le coeur des gens Mais le destin en a décidé autrement Je suis là devant vous sur la scène You may also like... Mon univers. Cool. Kendji Girac. Kendji Girac. Formats inclus : CDG MP4 WMV KFN ? Genres: Afficher plus d'infos 3:19. as made famous by as made famous by. Il comprend un fichier MP3 ainsi que la synchronisation des paroles. Corrigez les paroles … The CDG format (also called CD+G or MP3+G) is suitable for most karaoke machines. Y a eu les plateaux, y a eu les photos Y a eu les télés, et les bilans enchaînés Quand ça s'arrêtera, je ne .. All files available for download are reproduced tracks, they're not the original music. Lire en ligne Télécharger KaraFun. This title is a cover version of Cool as made famous by Kendji Girac. Chantez tous les titres rendu célèbre par Kendji Girac avec les paroles sur KaraFun. J'ai passé des heures à chanter tard dans la nuit, Pour m'amuser un peu ou pour tuer l'ennui, Je pensais pas pouvoir toucher le coeur des gens, Je suis là devant vous sur la scène à vous donner mon amour et ma peine, Y'a eu les plateaux y'a eu les photos y'a eu les télés et les villes enchaînés, Tout a changé je suis passé de l'ombre à la lumière, Mais j'la joue cool cool cool c'est vrai que j'en ai tant rêvé, Et je roule roule roule même sans savoir où je vais, Je la joue cool cool cool j'ai pas l'intention de changer, Et je roule roule roule avec ceux qui m'aiment, J'ai passé des nuits à jouer sur ma guitare, J'ai rêvé de concerts jamais de la gloire, La chance a décidé de s'venger sur ma vie, Depuis je passe mon temps à jouer de ma voix, Y'a eu les tournées les gens par milliers les vues par millions par la télévision, Je n'sais pas où j'irai mais je sais d'où je viens, Je la joue cool cool cool c'est vrai que j'en ai tant rêvé, Your No.1 source for CDG and Video Karaoke. This universal format works with almost any device (Windows, Mac, iPhone, iPad, Android, Connected TVs...). All rights are reserved for the protected works reproduced on this website. There is no difference between your suggestion and the original version. Paroles de Cool. With backing vocals (with or without vocals in the KFN version), Release date: 2014