FRANCAIS : Version instrumentale sans chanteur, ni choeurs, de "Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL)" par Claude François au format MIDI Karaoke. E. 1. 2. ENGLISH : Instrumental version (backing track) of the song "Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL)" by Claude François in MIDI Karaoke format. 2. [Chorus] C7 Bb C7 Bb C7 Am7 Dm7 Le téléphone pleure quand elle ne vient pas Gm7 C7 Quand je lui crie : "Je t'aime" … Pro. Edit. 4. G. 3. All contents are subject to copyright, provided for educational and personal noncommercial use only. Difficulty: novice . Strumming . F. 2. Digicode chords by Oldelaf. Mais tu pleures, pourquoi ?) 1 of 27. Fichier multi-pistes au standard General MIDI DEUTSCH : MIDI Karaoke Instrumentalversion des Liedes "Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL)", das durch Claude François bekannt wurde. DEUTSCH : MIDI Karaoke Instrumentalversion des Liedes "Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL)", das durch Claude François bekannt wurde. 3. 1 & 2 & [Couplet 1] F Encore un jour à se lever F En même temps que le soleil C La face encore un peu poquée C D'mon quatre heures de sommeil (yeah!) C. 1. 2. Download Pdf. Chords for claude francois le telephone pleur. Yes No. Studio - MIDI Multi-tracks Karaoke & Instrumental Music. Téléphone all, Official, Chords, Tabs, Pro, Bass Tabs, Ukulele Chords tabs including cendrillon, la bombe humaine, new york avec toi, argent trop cher, au coeur de la nuit by Téléphone 26,965 views, added to favorites 395 times Only version that contains an easy version of the intro and the riff of the chorus with the right chords. Create and get +5 IQ. Tuning: E A D G B E. Author Raphy2121 [pro] 1,348. 286 views, added to favorites 23 times. Fichier multi-pistes au standard General MIDI To prevent automated spam submissions leave this field empty. Richard Anthony ~ J'entends Siffler Le Train | 1962, Francis Cabrel - Je t'aimais, je t'aime, je t'aimerai, Attention les enfants...danger - Michel Sardou (1988), Claude François - Le Chanteur Malheureux (1975), Mireille Mathieu On ne vit pas sans se dire adieu ミレイユ マチュウ, Righteous Brothers - Ghost - Unchained Melody - Traduction Française, Frédéric François ; Mon coeur te dit je t'aime, Et Si Tu N'Existais Pas - Joe Dassin Lyrics, Francis Cabrel - Je l'aime a mourir [Lyrics], Mireille Mathieu - On ne vit pas sans se dire adieu, Julio Iglesias - Il faut toujours un perdant (HEY), Est ce que tu viens pour les vacances - David et Jonathan, Show the world what you are playing with ChordU. Le Telephone Pleure by Claude Francois. 3. Guitar Ukulele Piano new. ESPANOL : … Here are the most popular versions Chords. FRANCAIS : Version instrumentale sans chanteur, ni choeurs, de "Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL)" par Claude François au format MIDI Karaoke. There is no strumming pattern for this song yet. ESPANOL : Versión instrumental de la canción "Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL)" popularizada por Claude François, en el formato MIDI Karaoke. Strumming. Chords. 1 of 29. Chords and tabs aggregator - Tabstabs.com Is this strumming pattern correct? rebates are automatically calculated on checkout page (you must be logged in), Demos are MP3 converted from our MIDI files using GM SoundFonts, Professionnal MIDI and MIDI Karaoke filesFree online converter MIDI > MP3Our 100 last MIDI files. Embedded video for Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL), Professionnal MIDI and MIDI Karaoke files, Le téléphone pleure - Claude François (INSTRUMENTAL). [Bb C F G Am Dm Gm] Chords for claude francois le telephone pleur with capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. 1 of 17. 1 of 16. 3. 1. 102 bpm. Last edit on Sep 11, 2017.