Examples are used only to help you translate the word or expression searched in various contexts. You know how proud I am of you, Lizzie. De nouveau capturés par Balio et Sunder; Ryu, Nina et Momo décident de participer au tournoi de la ville de Genmel. de RBC et je crois que cela va me permettre d'avoir une bonne expérience de travail que. america.gov. Jane, I'm proud of you. 19:19. It should not be summed up with the orange entries. je n'aurais pas pu avoir tout en pratiquant mon sport si ce n'avait été de RBC. Je suis tellement fière de moi! For longer texts, use the world's best online translator! I am proud of you, I love you. Music for body and spirit - Meditation music Recommended for you Là, je suis fière de toi. Please report examples to be edited or not to be displayed. Most frequent English dictionary requests: Suggest as a translation of "je suis fière de moi". Papa, je suis fière de toi. Cela fait presque six mois que je ne prends plus de drogue et je suis très fière de moi. that RBC has presented, I may not otherwise have been able to gain while competing in my sport. Translated america.gov. First, I want to say how proud I am of you. Mélissa PZ 97,209 views. Je veux te dire que je suis fière de toi. Et je suis fière de toi. à la perspective du travail qui nous attend. que je vais réussir tout ce que je vais entreprendre », résume-t-elle. and that I work with a great team in Electronic Engineering and Maintenance," says Kathleen. Moojiji Recommended for you. à la division de génie électronique et de maintenance, avec des gens extraordinaires » déclare Kathleen. Look up words and phrases in comprehensive, reliable bilingual dictionaries and search through billions of online translations. Jane, je suis fière de toi. And I'm proud of you, Barney. Congratulations. Je suis fière de vous moi je vous ador. Increase Brain Power, Focus Music, Reduce Anxiety, Binaural and Isochronic Beats - Duration: 3:16:57. Use DeepL Translator to instantly translate texts and documents. Exact: 412. 3:33 "I Am" — The Purest and Simplest of Meditations - Duration: 19:19. Terwijl ik het paard zelf rij leg ik uit wat ik doe. C'est super de se dire que c'est quelque chose qui me ressemble, que j'ai créé, I like having the satisfaction of having something of my own. my Ministry and the teachers' association. « Aime-moi » - Texte Oral - Duration: 3:33. Translate texts with the world's best machine translation technology, developed by the creators of Linguee. america.gov. -Papa, I'm proud of you. They are not selected or validated by us and can contain inappropriate terms or ideas. Balio se dit que c'est une bonne idée car personne ne pariera sur des enfants et ça peut rapporter gros. ••• 10/10/20: Je commence à 8h avec un leçon en français. Je suis fière de moi, unboxing / haul The Body Shop, photoshoot, commande chez Sephora, critique d'Eleonor & Park et des chips "santé". suis aussi heureuse des avantages sur le plan de la santé. america.gov. This is not a good example for the translation above. Rude or colloquial translations are usually marked in red or orange. Daarna volgt een les in het Nederlands. © 2013-2020 Reverso Technologies Inc. All rights reserved. Donc sur celui-ci je voulais vraiment me forcer à faire un truc bien pour que, quand je serai plus vieux, je, So on this one I really wanted to push it so that when. that I will succeed in everything I undertake," she says in conclusion. I have been free from drugs for almost six months now, and I am very proud of myself. These examples may contain colloquial words based on your search. VIDÉO SUIVANTE - Je … The translation is wrong or of bad quality. These examples may contain rude words based on your search. Nos façons de communiquer et de nous comprendre, We have different ways of communicating, we, Cela fait presque six mois que je ne prends plus de drogu. de mon ministère et de l'association des enseignants. and believe that it will provide me with valuable work experience that, without the opportunity. Elapsed time: 129 ms. Word index: 1-300, 301-600, 601-900, More, Expression index: 1-400, 401-800, 801-1200, More, Phrase index: 1-400, 401-800, 801-1200, More. Tu sais comme je suis fière de toi, Lizzie. Results: 412.