By the way, I stopped replying to you (coco) Coco by Wejdene chart history on Spotify, Apple Music, iTunes and YouTube.
She likes MBK, she knows all the guys Paroles du titre Coco - Wejdene avec Paroles.net - Retrouvez également les paroles des chansons les plus populaires de Wejdene Les cookies assurent le bon fonctionnement de nos services.
On Insta, you're left on "read" (coco)
Wanna break up? No way (coco) Just stop trying, I'm done (coco) Maybe in a nightclub, on the Riviera or in Salou
[Bridge] It's an Insta girl, she's got damage on fleek No way (coco)
Just stop trying, I’m done (coco) [Verse 1]
[Pre-Chorus]
On Insta, you're left on "read" (coco) Wanna break up? It … No way (coco) Bienvenue sur mon TikTok ️ Wejdene.Bk COCO Disponible ! You can’t break up with me, I'm sorry coco [Verse 2] By the way, I stopped replying to you (coco) Wanna break up? On Insta, you're left on "read" (coco) C’est mort (coco) J’veux plus d’tes efforts (coco) D’ailleurs, j’te réponds plus (coco) Sur Insta, t’es en “vu” (coco), Contact : contact@raprnb.com Publicité : publicite@raprnb.com, 2020 - RAP RNB - © All rights reserved Mentions légales - Politique de confidentialité, Wejdene dévoile son nouveau clip Coco, et bat des records sur YouTube [vidéo], Mentions légales - Politique de confidentialité. Just stop trying, I'm done (coco) Week-by-week music charts, peak chart positions and airplay stats.
Le nouveau clip de Wejdene, « Coco », atteint (déjà) 3 millions de vues sur YouTube SON ESTIVAL La chanteuse apparaît avec Just Riadh, l'un des influenceurs les plus populaires du moment C.R.
You're gonna fall into the trap, I won't say no to hitting her Wanna break up? télécharger Wejdene Coco mp3 gratuitement, convertir la musique sans logiciel et sans inscription. (Tell me his name again) Stop making eyes at me, am I your girl or your sister? Today you're coming back slowly, it’s over By the way, I stopped replying to you (coco) / Me fais pas les yeux C’est mort (coco) J’veux plus d’tes efforts (coco) D’ailleurs, j’te réponds plus (coco) Sur Insta, t’es en “vu” (coco), COUPLET 3 Aujourd’hui, tu reviens doucement, c’est mort T’as parlé à toutes mes copines, mais bon, c’est mort Maintenant j’ai mon gars, 2 ans qu’on est là Il connaît mama, j’ai même la bague au doigt T’es tombé dans l’petit trou, aujourd’hui, dis-moi elle est où ? C’est mort (coco) J’veux plus d’tes efforts (coco) D’ailleurs, j’te réponds plus (coco) Sur Insta, t’es en “vu” (coco) Tu veux m’quitter ? Now I got my man, it's already been 2 years
You talked to all of my girls, but well, it's over It … I warned you, with her, you won't get far
Me fais pas les yeux doux, j’suis ta meuf ou ta sœur ?
2.4M fans. You fell into the tight hole, now tell me, where is she? Messing our relationship, you did this for a whore, coco The song was premiered on August 19, 2020. I warned you, with her, you won’t get far
[Chorus] C’est mort (coco) J’veux plus d’tes efforts (coco) D’ailleurs, j’te réponds plus (coco) Sur Insta, t’es en “vu” (coco) Tu veux m’quitter ? The song was premiered on August 19, 2020.
"Coco" is the fourth single from Wejdene after she singed a contract with the label Caroline, a part of Universal Music Group.
Wanna break up? INTRO (La muerte) Nan, coco, me fais pas ça Mmh, mmh Wejdene…, COUPLET 1 J’ai remarqué qu’t’étais chelou, t’étais où depuis tout à l’heure ? He knows Mama, he also put a ring on it Wejdene - Coco (English Translation) Lyrics: (La muerte) / (Tell me his name again) / No, coco, don't do that to me / Mmh, mmh / Wejdene / I noticed you … [Chorus] [Pre-Chorus] Découvre les lyrics de 2ème single de Wejdene après Anissa, un morceau intitulé Coco… Just stop trying, I'm done (coco) By the way, I stopped replying to you (coco) Wejdene (@wejdene.bk) sur TikTok | 21.2M j'aime. No way (coco)
[Intro] On Insta, you’re left on "read" (coco) Just stop trying, I'm done (coco) No way (coco) C’est mort (coco) J’veux plus d’tes efforts (coco) D’ailleurs, j’te réponds plus (coco) Sur Insta, t’es en “vu” (coco) Tu veux m’quitter ? On Insta, you're left on "read" (coco) Peut-être en boîte de nuit, dans le Sud ou à Salou J’t’aurai prévenu, avec elle, t’iras pas loin Gâcher notre relation, tout ça pour une tchoin, coco, REFRAIN Tu veux m’quitter ? "Coco" is the fourth single from Wejdene after she singed a contract with the label Caroline, a part of Universal Music Group. On Insta, you're left on "read" Messing our relationship, you did this for a whore, coco I noticed you were acting weird, where have you been lately? C’est mort (coco) J’veux plus d’tes efforts (coco) D’ailleurs, j’te réponds plus (coco) Sur Insta, t’es en “vu” (coco) Tu veux m’quitter ? [Chorus] On Insta, you're left on "read" (coco), Wejdene - Coco (English Translation) Lyrics. Mmh, mmh By the way, I stopped replying to you (coco) C’est mort (coco) J’veux plus d’tes efforts (coco) D’ailleurs, j’te réponds plus (coco) Sur Insta, t’es en “vu”, COUPLET 2 C’est une meuf d’Insta, on fleek des dégâts Elle aime MBK, elle connaît tous les gars Tu vas tomber dans l’panneau, pour la taper, j’dis pas “non” Elle f’ra moins la maline, sa grosse tête sur mes talons J’t’aurai prévenu, avec elle, t’iras pas loin Gâcher notre relation, tout ça pour une tchoin, coco, REFRAIN Tu veux m’quitter ? Wanna break up? And the girl you're seeing, believe it or not but I know her Wanna break up?
Coco Lyrics: La muerte / Tell me his name again / Nan, coco, me fais pas ça / Mmh, mmh / Wejdene / J'ai remarqué qu't'étais chelou, t'étais où depuis tout à l'heure ? Just stop trying, I'm done (coco) (La muerte) Tu peux pas me quitter, j’suis désolée coco Et la meuf que tu fréquentes, figure-toi que j’la co’-co’, REFRAIN Tu veux m’quitter ? No way (coco) En utilisant ces derniers, vous acceptez l'utilisation des cookies. Wejdene By the way, I stopped replying to you (coco) Just stop trying, I'm done (coco) No way (coco)
She’ll stop showing off after I have her fat head under my heels No, coco, don't do that to me By the way, I stopped replying to you (coco) Telecharger Wejdene – Coco 2020 download Wejdene – Coco mp3 ecouter Wejdene – Coco Music Wejdene – Coco mp3 2020 Wejdene – Coco Zip Complet 2020 Leak torrent Zip Wejdene – Coco Wejdene – Coco torrent 320 Kbps 2020 Rap Wejdene – Coco torrent Wejdene – Coco Wejdene – Coco mp3 Photo de Wejdene – Coco sur notre site Time2Rap.io