Thanks {NAME}. Nous Utilisons des Cookies pour Vous Garantir La Meilleure Expérience sur MonKaraoke.Com. Log in to leave a … Tonalité identique à l'original : La ... Cet enregistrement est une reprise de Et mon père rendu célèbre par Nicolas Peyrac. Karaoke. Afficher plus d'infos 3:01. Nicolas Peyrac : "Et mon père" texte de la chanson - YouTube Your No.1 source for CDG and Video Karaoke, This title is a cover of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac. Genres: This format is suitable for KaraFun Player, a free karaoke software. Nicolas Peyrac. C’est la Même Chanson | Claude François :: Tout le Bonheur du Monde | Kids United & Inaya :. It includes an MP3 and synchronized lyrics. This universal format works with almost any device (Windows, Mac, iPhone, iPad, Android, Connected TVs...). Log in to leave a reply. Enregistrer mon nom, mon e-mail et mon site web dans le navigateur pour mon prochain commentaire. Download it, sing it. Your purchase allows you to download your video in all of these formats as often as you like. Téléchargez ce Titre dans la Version Karaoke qui Vous Intéresse selon si Vous êtes : Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. We'll have a look and send an email after we update the lyrics for this song. as made famous by This format is tailored for Windows Media Player which is setup by default on most Windows computers. This title is a cover of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac. All rights are reserved for the protected works reproduced on this website. Release date: 1975 Colored background \ Black background. Si vous Continuez votre Visite, nous Prendrons Note de votre Entière Confiance et Entière Satisfaction. Basikaraoke.me è un motore di ricerca di basi karaoke. This title is a cover of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac. The CDG format (also called CD+G or MP3+G) is suitable for most karaoke machines. Without permission, all uses other than home and private use are forbidden.All musical material is re-recorded and does not use in any form the original music or original vocals or any feature of the original recording. Share your thoughts about Et mon père. There is no difference between your suggestion and the original version. In the same key as the original: A # French Pop Music # 70's # 1975. The CDG format (also called CD+G or MP3+G) is suitable for most karaoke machines. Thanks {NAME}. Share your thoughts about Et mon père. French Pop Music, In French Nicolas Peyrac. Karaoke Song. Vos Titres Préférés en Version Karaoké Personnalisable, Kara Fan | Interprète | Bassiste | Batteur | Guitariste | Sur Mesure, Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Formats included: CDG MP4 WMV KFN ? This format is suitable for KaraFun Player, a free karaoke software. Log in to leave a reply. There is no difference between your suggestion and the original version. This title is a cover of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac. Et mon père. Download it, sing it. Your purchase allows you to download your video in all of these formats as often as you like. All files available for download are reproduced tracks, they're not the original music. Et mon Père | Nicolas Peyrac :: Posté Le 21 septembre 2019 4 décembre 2019 Par Bibi Soediman Téléchargez ce Titre dans la Version Karaoke qui Vous Intéresse selon si Vous êtes : as made famous by View more info 3:01. Nicolas Peyrac. Et mon père. It allows you to turn on or off the backing vocals, lead vocals, and change the pitch or tempo. Karaoke. View more info 3:01. Et mon père Karaoke - Nicolas Peyrac. This title is a cover version of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac. Discuter de Et mon père. Tous Droits Réservés 2003-2020 © MonKaraoke.com. Release date: 1975 French Pop Music, In French Quand vous dansiez en ce temps-là pas besoin de pédale wah-wah, C'était pas la bossa nova mais ça remuait bien déjà, Les caves étaient profondes et la ronde ne s'arrêtait pas, Sartre était déjà bien engagé au Café de Flore y avait déjà des folles, Et mon père venait de débarquer il hantait déjà les boutiquiers, La pilule n'existait pas fallait pas jouer à ces jeux-là, Vous vous disiez "je t'aime" parfois même vous faisiez l'amour, Aujourd'hui, deux salades trois tirades et c'est l'affaire qui court, L'oncle Adolf s'était déjà flingué son Eva l'avait accompagné, Qui sait si là-haut il n'y a pas des folles, Et mon père allait bientôt planter cette graine qui allait lui donner, Ce débile qui essaie de chanter il ignorait que viendraient mes cadets, Quand vous chantiez en ce temps-là l'argent ne faisait pas la loi, Les hit parades n'existaient pas du moins, ils n'étaient pas de bois, Tu mettais des semaines et des semaines parfois des années, Si t'avais pas de tripes ta boutique tu pouvais la fermer, Monsieur Brel ne parlait pas encore des folles, Et mon père venait de débarquer là ou restait quelque humanité, Là où les gens savent encore parler de l'avenir même s'ils sont fatigués, Là où les gens savaient encore parler de l'avenir même s'ils sont fatigués, Na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na, Na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na, Your No.1 source for CDG and Video Karaoke. Share your thoughts about Et mon père. Les champs obligatoires sont indiqués avec *. Téléchargez le Karaoké Vidéo de Et mon père rendu célèbre par Nicolas Peyrac dans le style Variété française sur Version Karaoké. Original songwriter: Nicolas Peyrac. View more info 3:01. This universal format works with almost any device (Windows, Mac, iPhone, iPad, Android, Connected TVs...). Merci ! Nicolas Peyrac et mon pere - nicolas peyrac scarica la base midi gratuitamente (senza registrazione). Nicolas Peyrac. Quand vous dansiez en ce temps-là pas besoin de pédale wah-wah, C'était pas la bossa nova mais ça remuait bien déjà, Les caves étaient profondes et la ronde ne s'arrêtait pas, Sartre était déjà bien engagé au Café de Flore y avait déjà des folles, Et mon père venait de débarquer il hantait déjà les boutiquiers, La pilule n'existait pas fallait pas jouer à ces jeux-là, Vous vous disiez "je t'aime" parfois même vous faisiez l'amour, Aujourd'hui, deux salades trois tirades et c'est l'affaire qui court, L'oncle Adolf s'était déjà flingué son Eva l'avait accompagné, Qui sait si là-haut il n'y a pas des folles, Et mon père allait bientôt planter cette graine qui allait lui donner, Ce débile qui essaie de chanter il ignorait que viendraient mes cadets, Quand vous chantiez en ce temps-là l'argent ne faisait pas la loi, Les hit parades n'existaient pas du moins, ils n'étaient pas de bois, Tu mettais des semaines et des semaines parfois des années, Si t'avais pas de tripes ta boutique tu pouvais la fermer, Monsieur Brel ne parlait pas encore des folles, Et mon père venait de débarquer là ou restait quelque humanité, Là où les gens savent encore parler de l'avenir même s'ils sont fatigués, Là où les gens savaient encore parler de l'avenir même s'ils sont fatigués, Na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na, Na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na, Your No.1 source for CDG and Video Karaoke. It includes an MP3 and synchronized lyrics. It allows you to turn on or off the backing vocals, lead vocals, and change the pitch or tempo. Genres: Original songwriter: Nicolas Peyrac. In the same key as the original: A # French Pop Music # 70's # 1975. We'll have a look and send an email after we update the lyrics for this song. Your No.1 source for CDG and Video Karaoke, This title is a cover of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac. Et mon père. This format is tailored for Windows Media Player which is setup by default on most Windows computers. Et mon père. All rights are reserved for the protected works reproduced on this website. All files available for download are reproduced tracks, they're not the original music. In the same key as the original: A # French Pop Music # 70's # 1975. Connectez-vous pour laisser un commentaire. Without permission, all uses other than home and private use are forbidden.All musical material is re-recorded and does not use in any form the original music or original vocals or any feature of the original recording. Nicolas Peyrac, License courtesy of : EMI Music Publishing France, This title is a cover of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac, This website respects all music copyrights. Nicolas Peyrac, License courtesy of : EMI Music Publishing France, This title is a cover of Et mon père as made famous by Nicolas Peyrac, This website respects all music copyrights. The CDG format (also called CD+G or MP3+G) is suitable for most karaoke machines.